بی تو آبادترین محله وین و رم، خرابکده ای ویران و خاکسار در نظرم می آید!
و با تو ویران ترین آبادی آفریقا، نیویورک است و پاریس!
تیغ برآور هله ای آفتاب
نور ده این گوشه ویرانه را
ما را در سایت یک نمونه از فرهنگ وافر و مواج ما ایرانی ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت: 0:04